22 lipca 2015

Życie majora Jaspera Whitlocka (3)

CZĘŚĆ TRZECIA

Długo szwendaliśmy się z Alice po świecie, nim nawiedziła ją kolejna wizja. Zobaczyła tam rodzinę wampirów żyjących tak jak my; starających się nie zabijać ludzi. Postanowiliśmy ich odwiedzić, co było jednym z moich najlepszych pomysłów. Okazało się, że rodzina Cullenów żywiła się wyłącznie krwią zwierząt.
Wampiry te jako jedne z nielicznych były dla nas naprawdę życzliwe.
Postanowiliśmy więc zostać i nawet się udomowiliśmy.
Kiedy tempo życia nareszcie zwolniło, zacząłem dostrzegać w sobie dziwne zmiany. Patrząc na Alice, czułem ciepło i niesamowitą radość. Nie byłem do tego przyzwyczajony. Bałem się tej nowości.
Strach minął, gdy spojrzałem w jej oczy.
Pokochałem ją.

6 komentarzy:

  1. ♥♥ Boskie ♥♥ Czekam na kolejne:***
    Tak przy okazji kiedy FKST?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję napisać rozdział i dodać go gdzieś na początku sierpnia. :)

      Usuń
  2. świetny blog :)
    Zapraszam do mnie, opowiadanie o tajemniczym przystojniaku : http://cierpieniepokrytetatuazem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Planujesz jeszcze jakieś rozdziały/miniaturki tutaj?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, oczywiście, że planuję, aczkolwiek na razie mam krucho z czasem. Przez wakacje miałam praktyki, teraz poprawki i już zaczęłam ostatni - dyplomowy - semestr. Niemniej, na pewno coś się tu pojawi :)

    OdpowiedzUsuń