12 maja 2012

Oferta


- Proszę, Draco, zrób to – szepnął Harry.
- Nie, nie mam zamiaru! – krzyknął Draco z paniką w głosie.
- Ale to jest takie wspaniałe i naprawdę słodkie…
- Masz na myśli wstrętne i obrzydliwe!
- Nigdy wcześniej tego nie próbowałeś, to skąd możesz wiedzieć?
- Bo wiem, że takie właśnie jest!
- Ale oni wszyscy to robią! Ron i Hermiona, a nawet Crabbe i Goyle!
- Nie, ja nie mam zamiaru brać tego do ust!
- Bardzo cię proszę!
- Nie, ja nie chcę!
- Otwórz usta i weź tylko to, a ja zajmę się resztą!
- NIEEE! – krzyknął Draco, ale było już za późno: Harry wepchnął mu do ust czekoladową żabę.

6 komentarzy:

  1. Hahaha, to była genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że się spodobało. ;)

      Usuń
  2. hahah xD świetne !!!

    pozdrawiam, Asiaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bycie zboczonym tak bardzo boli.
    Genialne!
    Pozdrawiam,
    An aka Edyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się. A bycie zboczonym czasami raduje. :P

      Usuń