16 września 2013

Wakacyjne spaczenie (1)

1.
Głośne płakanie zerwało Jamesa i Syriusza z kanapy. Szybko doskoczyli do małego Harry’ego siedzącego z ciemną plamą na czole obok wywróconego dziecięcego rowerka.
- Łapa, i co teraz? Lily zaraz przyjdzie z ogródka i mnie zabije!
- Przestań biadolić, stary. – Zastanowił się. – Też musimy mieć siniaki, ale większe. Odwrócimy wtedy uwagę.
- W życiu nie słyszałem głupszego pomysłu…
Nagle z dworu dobiegło ich nawoływanie Lily.
Łapa podał przyjacielowi granatowy pisak z podłogi.
– Pomaż się tym po czole. Powiemy Lily, że bawiliśmy się w bahanki, a potem przypadkowo okaże się, że mazak jest niezmywalny.
Harry jednak nie miał siniaka, tylko ślad po mazaku… zmywalnym.

29 komentarzy:

  1. "Grasowałam" po Twoim blogu, gdy dodałaś kolejną notkę.
    Jest króciótka, z nutką humoru ;)
    Nie wiem właściwie, czy mogę to wziąć za wstęp do jakieś dłuższej historii czy może, to tylko taki nagły przypływ weny, ale podoba mi się. ;D
    Coś czuje, że będę częściej tutaj zaglądać.
    Odumortis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś wyszło. :) A krótka, bo to drabble (równo 100 słów z zaskakującą puentą).

      Usuń
    2. Z wrażenia, aż policzyłam wszystkie słowa ;D
      Gratulacje, ja nawet w wypracowaniu z angielskiego na sprawdzianie, albo nie mieszczę się w limicie bądź piszę za mało ;P

      Usuń
    3. Też miałam z tym problem, ale potem wypracowałam sobie bardzo interesującą metodę pisania drabble. I mam wrażenie, że teraz piszę więcej drabbułek niż "normalnych" tekstów.
      Może Ty spróbujesz napisać coś podobnego? :)

      Usuń
    4. Może kiedyś uda mi się coś napisać, choć narazie to tylko "siedzę" w świecie długich, dramionkowych opowiadań ;)

      Usuń
    5. Jak napiszesz, to wiesz, gdzie mnie szukać. Z chęcią przeczytałabym jakieś drabble. :) A piszesz tylko Dramione czy coś jeszcze?

      Usuń
    6. Niedawno zaczęłam posać autorskie opowiadanie, ale to tylko tak dla siebie. Ono raczej nigdy nie ujrzy światła dziennego. No i jeszcze około rok albo może dwa lata temu, pisałam o One Direction, ale to mi już przeszło, a opowiadanie nie zostało zakończone.
      A propos Twoich ff. One wcześniej były na onecie? Można je tam znaleźć ? ;)

      Usuń
    7. A czemu nie ujrzy? O czym jest? Mam nadzieję, że się nie wstydzisz własnych tworów? Bo wtedy inaczej będę musiała z Tobą porozmawiać. :)
      Owszem, były, ale Onet mnie nie lubił i wszystkie je usunął. Miałam trzy blogi z opowiadaniami (pierwszy o Lily i Jamesie, drugi - Zmierzch, a trzeci, oczywiście, Dramione) i ocenialnia.

      Usuń
    8. Jest to o dziewczynie, która zaczyna poznawać inny świat. Nie sądzę aby to się komukolwiek spodobało, dlatego po prostu zostaje tylko dla mnie :)
      Ale masz gdzieś zapisane te wszystkie historie, prawda? ;)

      Usuń
    9. Dlaczego? Ja bym z chęcią przeczytała. Ostatnio mam ochotę na coś innowacyjnego. Namawiam Cię więc z całych sił do publikacji. Ile już napisałaś?
      Tak, i w folderach, i tutaj. Wystarczy tylko wejść w "Opisy historii". :P

      Usuń
    10. Dopiero zaczynam, pierwszy rozdział, więc mało. Całą historię mam w głowie ;D
      Musze przyznać, że ja jestem jednak trochę tępa... Wchodzilam w "Opisy historii" i nie mogłam wejść na żadne z opowiadań. ;P
      Widocznie trzeba być mną xD

      Usuń
    11. W takim razie jak już będziesz miała więcej, to publikuj. Z chęcią przeczytam. :)
      Ale teraz wszystko się wyjaśniło? ;D

      Usuń
    12. Zobaczymy jak mi to wyjdzie ;)
      Tak, tak teraz już wszytsko się wyjaśniło i muszę przyznać, że wstęp do jednego z opowiadań napisałaś rewelacyjny ;D

      Usuń
    13. A którego opowiadania? :)

      Usuń
    14. "Fortuna kołem się toczy" - takiego opisu bohaterów jeszcze nie czytałam ;D
      Zabieram się za rozdziały! ;)

      Usuń
    15. Czekam zatem na opinie po przeczytaniu. :)

      Usuń
    16. Nie przeczytałam jeszcze całej historii... Ale już mi się podoba :)
      Powrócę jednak do Drabble. Napisałam swoje ;D
      Tylko trochę słabe. Tak a propos na stronie stowarzyszenia DHL jest konkurs na Drabble o tematyce Dramione. Weź udział, bo naprawdę dobrze piszesz :)

      Usuń
    17. W takim razie czekam na publikację. Tematyka Dramione czy jakaś inna? :)
      Szczerze mówiąc, zastanawiałam się nad tym, ale moje wypociny nie są aż tak dobrze, jak mówisz. A Ty weźmiesz udział? :)

      Usuń
    18. Tematyka Dramione ;)
      Proszę weź udział. Dzięki Tobie w ogóle poznałam co to Drabble i napisałam jedno! Jesteś moją mistrzynią od Drabble ;D
      Chyba wyślę im swoje, choć to, co napisałam jest tragiczne... Ale w końcu nie mam nic do stracenia :)

      Usuń
    19. I masz! Zamiast pisać rozdziały, napadła mnie Wena na drabble. Napisałam. Jeszcze trzeba je będzie doszlifować i gitarka. :)
      A kiedy dodasz rozdział?

      Usuń
    20. Tak więc czekam na drabble ;))
      A rozdział jest już u Bety, tak więc prawdopodobnie pojawi się jutro :D

      Usuń
    21. A ja na rozdział. :)

      Usuń
    22. Na rozdział już zapraszam ;))

      Usuń
  2. Podziwiam za umiejętność napisania czegoś tak krótkiego, a zarazem wartościowego.
    Puenta mnie rozbawiła. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejny raz nie mogę wstać z podłogi! :D To jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Like it.
    Krótkie, ale treściwe :) Bardzo, ale to bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń