18 sierpnia 2014

18-08-2014

Witajcie!

Znów muszę się przed Wami kajać, ponieważ nie napisałam nic, ani słowa na Fortunę, ani słowa na Kto pierwszy, ani słowa na cokolwiek poza Tasiemcem. Na Tasiemiec za to napisałam ponad 30 tys. słów, więc mogę być z czegoś dumna. Strasznie ubolewam nad faktem, że tak bardzo zepchnęłam Melodie na dalszy plan, ale niestety nie miałam wyboru. Niektórzy wiedzą, że cały wolny czas wykorzystuję na pisanie tasiemczyka i po prostu nie mam kiedy zająć się czymkolwiek innym... A tak a propos: wiecie, że miały to być "Czary przeszłości", aczkolwiek coraz bardziej nie podoba mi się ten tytuł. Może ktoś miałby pomysł na coś ciekawszego i rzucającego się w oczy? Coś z magią albo przeszłością? Może być też z Harrym, Regulusem, medalionem Salazara, czymkolwiek. O pomysły bardzo proszę, gdyż sama ich nie mam. Będę wdzięczna!

Cóż, na razie tyle, jeżeli chodzi o przedstawienie spraw. Serdecznie zapraszam każdego, jeżeli ma konto na Mirriel, do mojej grupy wsparcia! WWL Tasiemiec vol.3 - DT - Ew. (Dodaję link przez bramkę proxy, gdyż ostatnio coś Mirriel nie chce działać.)

Trzymajcie kciuki o jak najszybsze ukończenie tasiemca, żebym jak najszybciej mogła wrócić do czegokolwiek innego. Swoją drogą, planuję napisać krótki prequel do Najważniejszego obowiązku - jako rewanż!

Pozdrawiam cieplutko,
Ew.

4 komentarze:

  1. Zapraszam Cię na moje nowe Dramione:
    http://ciemna-strona-dramione.blogspot.com/
    Twoja opinia byłaby dla mnie bardzo ważna :)

    Przepraszam za spam, ale nigdzie nie znalazłam odpowiedniej zakładki na to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że na blogu jestem drugi raz i zawsze robię dwie rzeczy. Zachwycam się szablonem, a potem bawię tym kółkiem po prawej stronie. :d"
    Szablon jest genialny. <3

    A z tytułów to przychodzi mi do głowy "Odwracając Klepsydrę" albo "Malowane czasem". c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, mimo że nie jest to moja praca. Niemniej, świadczy to o dobrym wyborze. :P

      Nad tytułami się zastanowię, szczególnie nad pierwszym. A nie będziesz miała nic przeciwko jego lekkiemu przeinaczeniu? Coś jak "odwracając przeszłość", albo coś w tym stylu?

      Usuń
    2. Dobry wybór to połowa sukcesu. c; A osobiście uważam, że po co marnować czas, żeby robić samodzielnie szablon, kiedy internet pełen jest tak pięknych prac.

      Jasne, nie ma problemu, możesz przeinaczać. c;

      Usuń