10 września 2019

Skutki nudy (7)

Dzisiaj postanowiłam wkleić tylko gifa, bo część jest mega krótka i dziwnie by wyglądało, gdyby pogadanka była dłuższa od rozdziału. A więc: zapraszam. :)

https://wifflegif.com


DZIEŃ 6


– Draco!!!
Blaise wbiegł do salonu, krzycząc i panikując.
– Co, Zabini? Nie widzisz? Jestem troszkę zajęty.
– Musisz natychmiast oddać Pottera z powrotem do jego domu, czy w sumie gdziekolwiek! Całe Ministerstwo zostało postawione na nogi, o Biurze Aurorów nie wspominając. Draco, oni szukają Harry’ego wszędzie. Jeżeli wyjdzie na jaw, że to ty go porwałeś, możesz iść do Azkabanu! Masz go zwrócić, słyszysz?!
Blaise machnął ręką w stronę siedzącego na krześle, związanego Harry’ego.
– Ale zobacz, jak słodko wygląda, jak śpi? – rozczulił się Malfoy.
– On nie śpi, Draco, tylko jest pod wpływem Petrificusa.
– Petrificusa? – zestresował się nagle Draco. – Miałeś rzucić Drętwotę! Harry wszystko widzi?! O, Merlinie, on mnie zabije!
Malfoy w przypływie paniki zaczął krążyć po pokoju.
– I co teraz?! Blaise! Co teraz?!
– Nie mam pojęcia, Draco, ale i tak trzeba go oddać.
Draco w akcie desperacji chwycił Harry’ego, teleportował się, by parę sekund później wrócić sam.
– Co zrobiłeś? Gdzie Harry? I czemu jesteś cały mokry? – dopytywał Blaise.
– Zostawiłem Harry’ego w środku lasu i akurat padało. Zanim wróci do Ministerstwa, może się uspokoi, zrozumie moje zachowanie i mi wybaczy...
Dwie godziny później, gdy siedzieli już spokojni i popijali Ognistą, Draco nagle doznał olśnienia.
  O, kurwa, Blaise. Zapomniałem go odczarować.

1 komentarz:

  1. Czołem!
    Rzeczywiście nieco krótko :P. No to pięknie się porobiło, Harry się pewnie wścieknie jak już go odczarują, a pomysł Draco uroczy jak zwykle :D. Fajnie oglądać Draco w takiej wersji, to z jednej strony takie do niego niepasujące, a z drugiej naprawdę śmieszne jak już sobie to wyobrazisz ;).
    Trzymaj się !
    Monika

    OdpowiedzUsuń